Aan het werk in Apeldoorn, Gelderland als receptionist administratief ondersteuner?
In de categorie Klantenservice/Callcenter/Receptie is een vacature vrijgekomen voor de functie van Receptionist/Administratief Ondersteuner. Je werkt hier in de Makelaardij/Vastgoed branche.
Je kunt per 17-05-2024 beginnen en de einddatum is op 16-07-2024. Je kunt aan de slag met een Vast contract.
Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 4 mensen gereageerd op de vacature Receptionist/Administratief Ondersteuner.
Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Receptionist/Administratief Ondersteuner.
Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens MBO zijn. De functie is voor minimaal 32 uren in de week met een maximale werkweek van 32 uren.
In het kort over deze vacature in Apeldoorn:
Salaris indicatie | Minimaal onbekend- onbekend |
Werkperiode | 17-05-2024 -16-07-2024 |
Werkuren | 32-32 |
Locatie | Apeldoorn,Gelderland |
Opleidingsniveau | MBO |
Contracttype | Vast |
Branche | Makelaardij/Vastgoed |
Functietitel | Receptioniste |
Direct solliciteren | https://www.werkenbijvolkerwessels.nl/vacature/1895/receptionist-administratief-ondersteuner |
Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.
Zelf je vacature uitzetten via deOlstgids.nl? Neem dan contact met ons op.
Lijkt de vacature Receptionist/Administratief Ondersteuner in Apeldoorn iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:
Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Olst.
Laat dit artikel viral gaan in Olst, deel het met je vrienden!
Auteur
Vacatures worden verzamelt door de redactie van deOlstgids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.